This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Lazanael

Trainee

• "Lazanael" is male
  • "Lazanael" started this thread

Date of registration: Apr 26th 2006

• Send private message

1

Friday, January 5th 2007, 5:02pm

Dunkel die andere Seite ist......

Dunkel die andere Seite ist.....
oder die Idee eines Geldgeschenkes:

Ein Freund von mir hat heute Geburtstag und er wünscht sich Geld um sich einen etwas teueren Wunsch zu erfüllen. Aber was machen?
Das Geld einfach so in die Hand drücken ist öde und Überweisungen sind so schrecklich unpersönlich :-)

Also nachgedacht: Als Star Wars Fan kurz mal ein Freedownload geschnappt und munter drauf los gebaut:

Voila, ein Yoda von http://piromodel.fc2web.com/yoda/newpage26.html auf einem bis dahin unbekannten Planeten, auf dem das Geld im wahrsten Sinne auf den Bäumen wächst.

Mal sehen was mein Freund dazu sagt...

Gruss an Alle im Forum
Lazanael has attached the following images:
  • yoda1.jpg
  • yoda2.jpg
  • yoda3.jpg

Jagdpanther

Intermediate

• "Jagdpanther" is male

Date of registration: Dec 12th 2006

• Send private message

2

Friday, January 5th 2007, 8:32pm

Ostmark = Aluchips
Fertig: nix wesentliches
im Bau: nix wesentliches

zec

Professional

• "zec" is male

Date of registration: Oct 22nd 2006

• Send private message

3

Saturday, January 6th 2007, 12:05am

Super Idee =) . Ich denke darüber freut er sich sicher.
LG
Michael

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks