This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Loenf

Intermediate

  • "Loenf" is male
  • "Loenf" started this thread

Posts: 188

Date of registration: Jun 12th 2007

Occupation: Würdenträger der Einfachheit

  • Send private message

1

Thursday, January 13th 2011, 9:23pm

Colonial Viper Mark II

Moin,
neues Jahr, neues Modell! Als geübter Battelstar Galactica gucker war es nur eine Frage der Zeit das die Viper MkII auf meinem Tisch landet. Hier also das Model von Ninjatoes´s, bei dem ich ein paar kleine Modifikationen durchgeführt habe. Da wäre erstmal die Kanzel, die ich mit Scheiben aus Transparentfolie für Drucker hergestellt habe. Jetzt kann man ja reingucken..., also muss auch noch ein Cockpit mit Sitz und Instrumenten rein. Zu guter Letzt habe ich dann noch die seitlichen Ansaugschlitze in der Nase umgebaut, die sind normalerweise nur auf die Hülle aufgedruckt. Hier also ein paar Bilder

Gruß Loenf
Loenf has attached the following images:
  • Viper_1.jpg
  • Viper_2.jpg
  • Viper_3.jpg
  • Viper_4.jpg
  • Viper_5.jpg
  • Viper_6.jpg
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks