Posts by Thomas Meek

Vielen Dank, Herr Leif, für Ihre Anregungen, aber auch den Link, um diese wunderbaren Bilder. Ich bin noch neu bei Papier-Modellierung, und jede Hilfe, die ich akzeptieren kann! :)

Ja, ich habe das Problem mit dem Propeller zu sehen, sowohl in den Bildern und dem Modell, aber es kann nicht verderben die schöne Arbeit, die fuchsjos getan hat.

Es ist bedauerlich, fuchsjos, dass Sie nach den Regeln des Wettbewerbs von transparenten Fenstern oder Türen öffnen daran gehindert wurden, das Innere zu zeigen, aber das Modell ist doch großartig.

Und ja, Lief, sind die Piraten dort, und sehr leicht zu finden. Ich bin überzeugt, dass der einzige Weg, sie zu bekämpfen durch Bildung ist. Ich denke, dass, wenn eine Person volles Verständnis für die Situation, so wird er oder sie nicht mehr Verwendung ihrer Dienste. Es ist auch sehr gut, wenn Modellbauer, einander zu helfen, um Modelle zu finden, einfach so den Piraten-Webseiten sind nicht verlockend.

Thank you, Leif, for your helpful suggestions, and also the link to those wonderful pictures. I am still new at paper modelling, and will accept any help that I can get! :)

Yes, I do see the problem with the propeller, both in the pictures and the model, but it cannot spoil the beautiful work that fuchsjos has done.

It is unfortunate, fuchsjos, that you were prevented by the rules of the contest from transparent windows or open doors to show the interior, but your model is nonetheless superb.

And yes, Lief, the pirates are there, and very easy to find. I am convinced that the only way to fight them is through education. I think that when a person fully understands the situation, he or she will no longer use their services. It is also very good when modellers help one another to find models easily so the pirate websites are not tempting.

Thomas

That is a beautiful model, fuchsjos. And I like your pictures in the snow also. With your excellent craftsmanship, the aerosane looks so realistic I can almost hear the engines. It was a very clever machine, and would work well if the enemy were always in front. With the enemy behind, there may be a conflict between the machine gun and the propeller!

And Thank you, Leif Ohlsson. I, too have been looking for this model but did not find it. Now I have sent a message to PK Graphica, and am hoping for good results.

Hello everybody;

First, I offer compliments to "haduwolff" for his beautiful work on this Zeppelin model. Although it is not yet finished, I have learned much history and modelling techniques by following your build. I hope that you are able to find a home for your Zeppelin where many people can enjoy it.

Second, I have noticed that this subject has drawn together many people who have great knowledge of the Zeppelins and their history. If I may be so bold, I have a question for you which does not directly concern the model under discussion, but I am hoping that I may ask it anyhow.

In the year 1917, what would be the rank of the commanding officer of a Navy Zeppelin? What would be the rank of the officer who is second in command? What would be the rank of the person who rode in the little observation car hanging below the Zeppelin?

Any help you can give will be greatly appreciated.

Hallo allerseits;
    Erstens biete ich Komplimente "haduwolff" für seine Arbeit an diesem schönen Zeppelin-Modell. Obwohl es noch nicht beendet ist, habe ich viel Geschichte und Modellrechnungen, indem Sie Ihr bauen gelernt. Ich hoffe, dass Sie in der Lage sind, ein Zuhause für Ihre Zeppelin, wo viele Menschen kann es zu genießen.

Zweitens habe ich festgestellt, dass dieses Thema viele Menschen zusammen, die große Kenntnisse über die Zeppeline und ihrer Geschichte gezeichnet hat. Wenn ich so frei sein darf, habe ich eine Frage an Sie nicht direkt betreffen das Modell in der Diskussion, aber ich hoffe, dass ich es beantragen kann jedenfalls.

Im Jahr 1917 Was wäre der Rang der Kommandeur der Marine ein Zeppelin? Was wäre der Rang der Offizier, der zweite im Kommando? Was wäre der Rang der Person, die in der kleinen Beobachtung Auto hängen unter dem Zeppelin ritt?

Jede Hilfe kann man geben wird sehr geschätzt.

Thomas Meek
    Fort Wayne, Indiana, USA

Hello, Michael;

Another beautiful model of an interesting and unusual subject! You have chosen very well this time.

It is always a pleasure to watch your design process. And this little boat will be absolutely stunning when you finish.

Noch ein schönes Modell ein interessantes und ungewöhnliches Thema! Sie haben sehr gut gewählt dieser Zeit.

Es ist immer ein Vergnügen, Ihre Design-Prozess zu beobachten. Und dieses kleine Boot wird absolut erstaunlich, wenn Sie fertig sind.

Thomas