This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Godwin

Konstrukteur - Amateur

• "Godwin" is male
  • "Godwin" started this thread

Date of registration: Jul 6th 2004

Occupation: noch nicht vollständig im Ruhestand

• Send private message

1

Thursday, October 14th 2004, 10:54pm

Auf dem Weg nach Loitz ...

... Vorbereitungen (eher: Nachbereitungen) für die Konstruktion und den Bau eines Modells des Bahnhofs.
Hier gibt es eine kleine Beschreibung darüber, wie ich nach Loitz kam, mit etlichen Fotos:
http://meineschule.de/papiermodellbau/loitz/loitz.pdf

godwin

This post has been edited 1 times, last edit by "Godwin" (Oct 14th 2004, 10:54pm)

Peter

Unregistered

2

Thursday, October 14th 2004, 11:30pm

RE: Auf dem Weg nach Loitz ...

Hallo Godwin!

Danke für den erfrischenden Bericht über Deinen Ausflug zum Bahnhof
Loitz.

In meinen Augen eine trauriges Beispiel,wie so viele andere Dinge hier in unserem Land den Bach runter gehen.

Beim Anblick des Gebäudes musste ich ganz spontan an die Villa Kartonika denken.
Daraus eine schöne Seniorenresidenz zu machen wäre der Knaller.
Aber wie so oft im Leben: Ohne Moos nichts los.

Bin trotzdem sehr gespannt und neugierig auf Deine finale Kartonmodell-Variante.
Mit einem lieben Gruss an Dich vom Peter

This post has been edited 1 times, last edit by "Peter" (Oct 14th 2004, 11:32pm)

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks