This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• "Robert Hoffmann" is male
  • "Robert Hoffmann" started this thread

Date of registration: Oct 19th 2005

• Send private message

1

Monday, September 7th 2015, 8:37pm

11.KBW, Klein, Flugzeugmotor DB 601, 1:33 kartonmodels.cz

na dann werfe ich auch mal meinen Hut in den Ring.

Das Modell ist ein Bausatz des Daimler Benz 601 Aggregates von kartonmodels.cz., Einige kleine weisse Kartonseiten, 1 Ätzteilplatine, ein paar Drähte und ein paar LC Tele unterschiedlicher Stärke. Nach Beendigung der Helgoland fange ich an, immer so zwischendurch ein paar Teilchen. Jetzt suche ich noch ein paar Farbbilder des Motors.

Auf gehts

Robi
Jean Luc Picard ( USS Enterprise): Die Summe der Intelligenz auf dem Planeten bleibt immer gleich, nur die Bevölkerung wächst.

3 registered users thanked already.

Users who thanked for this post:

Shipbuilder (07.09.2015), Ralf S. (07.09.2015), Evilbender (07.09.2015)

Heiner

Master

• "Heiner" is male

Date of registration: Jan 26th 2005

Occupation: Jurist

• Send private message

2

Tuesday, September 8th 2015, 8:49pm

Moin Robi!
Das wohl größtmaßstäbliche kleine Modell des Wettbewerbs (bisher) - ich bin gespannt. Der Materialmix sieht schon sehr vielversprechend aus, und sollte Dir der Bau wider Erwarten nur suboptimal gelingen (womit ich nicht rechne), kann man ihn immer noch in einem Flugzeug verstecken... :D
"THIS is NOT normal!" (John Oliver, Last Week Tonight)

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks