This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Gerard

Trainee

• "Gerard" is male
  • "Gerard" started this thread

Date of registration: Jul 7th 2008

Occupation: pensionierter Vermess.Ing

• Send private message

1

Saturday, April 14th 2018, 1:14pm

100 Pasworte reichen mir

Wenige Tage her emping ich aus 96 Stück die erste E-Mail mit mehr als einem nüchternen Dankeschön.
Von etwa 200 Kilometer südlich von der Nepalesischen Grenze sandt Kirti Prakash ausser sehr freundlichen
und kollegialen ;-) Worten welche Bilder (linkes Bild) und ein PPT seinen Boeings.
Ich hatte vordas Gewimmel mit den Passworten zu beenden und die Maßstab von 1 : 96 sagt mir dass 100 dazu eine
schöne Zahl wäre.
Also, sobald dieser Beitrag hochgeladen ist geworden wird für die Grumman Tracker das letzte Passwort
verschickt.
Richtung Stuttgart.

96 Downloads (rechtes Bild) mit den folgenden Ereignissen:
Average age 62
Standard deviation 13
Oldest 82
Youngest 18
Gerard has attached the following images:
  • Bihar.jpg
  • 96 downloadsK.jpg

This post has been edited 1 times, last edit by "Gerard" (Apr 14th 2018, 1:20pm) with the following reason: 2xURL erweitert

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

Moritzamica2 (14.04.2018)

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks