This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Marco Scheloske

Professional

• "Marco Scheloske" is male
  • "Marco Scheloske" started this thread

Date of registration: Oct 2nd 2007

Occupation: Mediengestalter / Reprograf

• Send private message

1

Thursday, June 5th 2014, 4:53pm

10. KBW - Kopernikus Planetarium von Astromedia

Zeit bis zum März 2015? Das schaffe ich!

Mein Projekt liegt schon länger auf meinem To-Do-Stapel, eine gute Gelegenheit es anzugehen: Das Kopernikus Planetarium von Astromedia.

Gruß aus MG und "In glue we trust"
Marco ("The Baseman")

• "Gerald Friedel" is male

Date of registration: Jun 4th 2006

• Send private message

2

Thursday, June 5th 2014, 9:24pm

Hallo Marco,

Super Idee! Wollte schon immer mal einen Erfahrungsbericht über dieses Ding! Wie klappt das mit den Bewegungen? Neugierig ich sein.
Herzliche Grüße
Gerald

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ua mau ke ea o ka āina i ka pono

Marco Scheloske

Professional

• "Marco Scheloske" is male
  • "Marco Scheloske" started this thread

Date of registration: Oct 2nd 2007

Occupation: Mediengestalter / Reprograf

• Send private message

3

Thursday, June 5th 2014, 10:31pm

Tja, wie die ganze Mechanik am Ende funktioniert, darauf bin ich auch gespannt. Ich habe mich mit dem Modell noch nicht sehr ausführlich befasst, es ist für mich genau so neu und frisch wie für euch. :cool:
Gruß aus MG und "In glue we trust"
Marco ("The Baseman")

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks