Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

klint19

Schüler

• »klint19« ist der Autor dieses Themas

Registrierungsdatum: 14. Juni 2010

• Nachricht senden

1

Donnerstag, 1. Juli 2010, 13:41

TY2-119 kartonowy model 1:25

Witam jestem debiutantem w dziedzinie modelarstwa kolejowego. Powiem szczerze, ze bylem ciekaw co mi sie urodzi z tej wycinanki Odnosnie fotek to jestem slabym fotografem, ale mysle ze jeden obraz jest wart miliona slow. Oto fotki z moich wypocin. Jestem ciekaw co myslicie o tym modelu, lat juz nie licze wiec zadnej krytyki sie nie boje. Model nie jest jeszcze skonczony, pracuje nad nim ostro, tak mi sie wydaje:) Staralem sie odrobic lekcje z relacji kol. Precyzyjnego.
No to tyle-pozdrawiam.

klint19

Schüler

• Nachricht senden

2

Sonntag, 22. August 2010, 18:59

Witam wszystkich.
Po dluzszej przerwie, ale czekalem na elementy ciete laserowo. I o to pare fotek.

Mysle, ze malowanie tabliczek wyszlo dobrze, a do Pt-47 zrobilem juz na zapas ;)

Tak wygladaja wozki w fazie koncowej

A tak w moim wykonaniu wyglada wykonanie tendera.

Teraz nastepne fotki po zaladunku tendera weglem.

A tutaj dodalem pokretla do zaworow na parowozie.

Tak wygladaja tabliczki po koncowym wykonaniu

Pozostalo jeszcze pare elementow by parowoz nabral ostatecznego wygladu.
Pozdrawiam wszystkich modelarzy.

klint19

Schüler

• Nachricht senden

3

Dienstag, 24. August 2010, 10:00