Search results

Search results 1-13 of 13.

Tuesday, October 27th 2015, 11:33pm

Author: René Pinos

Sukhoi Su-7 BKL/1:33/beta test/Hobby Model

Lieber Darius, herzlich willkommen in unserem Forum. Wir sind geehrt, dass HobbyModel auch bei uns ein Beta-Test Modell vorstellt. Die Bilder der Su-7 sind jedenfalls vielversprechend. Hier im Forum sind sehr viele Liebhaber von Hobby Modellen und Du machst uns eine große Freude mit der Vorstellung. Ich werde mir den Bausatz jedenfalls kaufen. Viele Grüße René P.S. ...ihr seid herzlich eingeladen weiter Neuvorstellungen hier zu zeigen.

Wednesday, September 11th 2013, 7:39pm

Yamaha Dragstar 1:? free

Hello Marchal, Very nice model design, especially the frame is excellent. Please tell us a bit more about your practice to prepare the surfaces. Do you use a filler or putty locally known as "Reparaturspachtel" with brandname MOLTO? Anyway your result looks very nice. I will follow your report with interest. Best Regards René

Friday, June 21st 2013, 12:15am

VIII Cardboard Modellers Meeting in Wroclaw 7-9.06.2013.

Hi Mariuz, Many thanks for the pictures of this well known event. As soon as we know the date for Wroclaw 2014 I will reserve the holidays. I 'am for sure one of the 5 to 6 persons. Best Regards René

Monday, May 6th 2013, 9:24pm

Be-200 1/33

Yes, many thanks I'am a fan of this amphibian. Is there a chance to get the kit as you did with the other creations? Congratulation René

Monday, December 24th 2012, 11:17pm

A-50 Mainstay

Many thanks for this Christmas gift. René

Friday, December 14th 2012, 10:45pm

BISMARCK, HOOD, SCHARNHORST, TIRPITZ, YAMATO, FUSO /Hal+Gpm/ 1:200

Martanek, Now I'am sure of the conjunction of papermodeling and cats. I love them and it seems to be a very small babycat? Your modelling skills are doubtless. Ahoi René

Monday, July 16th 2012, 9:32pm

Nur eine Anekdote

Ich möchte mich auch ganz herzlich bedanken. Da kommen Erinnerungen an einen Inlandsflug im Herbst 1988, mit Syrian Arab Aillines von Damaskus nach Deir-Ez-Zour hoch. Es ist sechs Uhr morgens, Du bist noch nie im Nahen Osten gewesen, Du hast nichts gefrühstückt und man setzt Dich in eine völlig vergammelte und vollgespiebene Tu-134. Das kommt nicht so gut, aber der Flug dauerte eh nur eine halbe Stunde. Ich hatte einen Gangsitz und mir nebenan ein Texaner mit fettem Buckle am Gürtel und Schlange...

Monday, May 14th 2012, 9:21am

Can't find the thread...

Hi Mariuz, Might be that? Handley Page Halifax MM 4-5-6/2010 Maly Modelarz Best Regards René

Saturday, May 5th 2012, 11:32am

VII Cardboard Modellers Meeting in Wroclaw,Poland, 2-3.06.2012.

Dear Mariusz, Many thanks for your invitation. The Meeting is on my schedule also since some years when Slawomir wanted to organize a common trip to Wroclaw. When I remember right in 2010 the flood hindered us to travel. I hope to have a chance in 2013. Best Regards René

Thursday, April 26th 2012, 12:06am

Type B Robot (Saiedabdo)

Hello Saiedabd, Really good performance and nice pictures. Is this the flag and falcon of Egypt you showed in your intitial quote? Best Regards René N.B. Just for information I moved this report to the section "Spezielle Interessen" because the robot is not an aircraft.

Tuesday, March 13th 2012, 10:02am

Karl gerat morser rail platform - help needed

Draccus, It is what Helmut and Hans-Joachim wrote: Darf nur als Schlußläufer fahren Höchstgeschwindigkeit beladen 15km/st René

Sunday, September 4th 2011, 1:01pm

A Classic car the DAF 600

Quoted from "Blue Angel" If you want to build this old "caffee mill", let me hnow in a PM. AAAAh!!! I don't know it's against the law, in this forum you never know. Hi, As long as the origin is not proved it is definitely against the law to circulate the copies. Please ask our moderator "eskatee", he is Dutch and I' am sure he knows the kit. But you can show reskins because you own an original kit. So please let us see your construction. Best Regards René

Tuesday, July 5th 2011, 12:49pm

THE PLA Weapons Exhibition

Hallo Klaus, völlig richtig, es geht hier nur um eine Chinesische Waffenschau und nicht spezifisch um Kortonmodelle. Ist ja auch im Forum "Originale und andere Modellbauformen". Überzeugend gut gelungen finde ich den HUMMEL. Servus René